poniedziałek, 19 marca 2012

Dlaczego nie google?

Czasami wiele osób zastanawia się, czy pozycjonowanie tak naprawdę jest pomocne? Przecież zawsze można zastosować jakieś pakiety oferowane między innymi przez Google do wyświetlania linków. Wówczas osiągnie się pierwszą stronę na listach przeszukiwania błyskawicznie i nie potrzeba przeprowadzać żadnych pracochłonnych działań.

Podobne twierdzenie ma swoje zalety, ale nie do końca. Należy pochylić się nad tym, co może się stać, jeżeli minie termin pracowania zakupionej usługi reklamowej. Wówczas lansowana platforma z powrotem powraca do momentu początkowego, a jej page rank niemalże się nie polepsza. Tylko i wyłącznie regularne pozycjonowanie, naturalnie połączone z optymalizacją, daje atrakcyjne efekty. Zbliżonego gatunku procesy mają na celu nieustanne promowanie odpowiedniej strony internetowej tak, żeby wspinała się na coraz lepszą pozycję na listach przeszukiwania.

Taka platforma reaguje wówczas na stosowne hasła kluczowe wpisywane przez użytkowników w pole przeszukiwania w używanych przez nich przeglądarkach. Głównie jest to jak wiadomo Google, jednak nie można zapominać o konkurencyjnych wyszukiwarkach. Aktualnymi czasy bezpośrednio po Google najsilniejszą powszechnością cieszy się Bing. Wypada więc poszerzyć pole zakresu pozycjonowania również i na wyszukiwarkę Microsoftu. Dzięki temu o wiele większa liczba użytkowników Internetu będzie mogła odszukać pozycjonowaną platformę, co rzecz jasna ma swoje przełożenie na potencjalnych klientów. Zwłaszcza przy okazji posiadaczy sklepów sieciowych jest to znaczące.

Wypada również przed wybraniem firmy SEO podejrzeń publikowane na ich witrynach prezentacje lub listę firm, z jakimi współpracowały. Pomoże to w znalezieniu najatrakcyjniejszych ekspertów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz